Lördag & Söndag.

LÖRDAG.

I Lördags va jag & Kim på 1aklass och tittade på bilbarnstol, eller babyskydd. Vi har bestämt oss för en Akta Graco med bas. Provade den i min bil, och det var inga problem att få plats med den där. Skönt!
Har dock inte bestämt om jag ska sätta den bak eller fram än. Men de får nog bli fram.. Smidigare där tror jag.

Visste inte riktigt om man kan lita på att airbagen verkligen inte löser ut ifall det händer något, även om den är avstängd, men han på 1aklass tyckte att annars skulle de ju inte ha en sådan funktion. Men ska läsa på lite om det och fundera lite till kanske..

Vi ska vänta lite med att beställa, det är ju trots allt 15 veckor kvar, och det kommer med ganska stor säkerhet någon kampanj nu framåt så den blir lite billigare. Några hundra iallafall. Det tackar man ju inte nej till. :P

Vid 17 tiden kom Julia till mig, Mamma & Pappa skulle på Hockey så jag och Julia hade myspyskväll. Vi promenerade en sväng i Taberg med Custom (kims föräldrars hund), sen åkte vi hem och grillade kycklingklubbor och tittade på Mamma Mu.



När Julia åkt gick jag och Kim en snabb promenad, sedan tittade vi på Luftslottet som sprängdes. Den va jättebra tycker jag! Satt på helspänn under hela slutet.




SÖNDAG.

I Söndags hände inte jättemycket på dagen. Jag & Kim slappade, tittade på tv, vilade lite.

Sen åkte vi till Taberg vid 18.30 tiden för att fira Kims pappa STefan & lillebror Adam som också fyllt år. Åt Jättegod mat som Mia lagat, umgicks och hade det trevligt. De fick biljetter till RAW Comedy i Jönköping den 25 mars, så då ska vi gå hela familjen Wallin. Det ska bli superkul! Fick tag på platser på första parkett också, det ska bli.. hmm. Intressant! :)

Tog svängen förbi Ica Maxi på hemvägen för jag skulle ha Snickersglass. Det fanns väl inte där! Hittar inte det någonstans.. Har de slutat sälja snickersglass?? Har varit sugen på det jättelänge nu, men kan inte hitta det någonstans! Om någon vet vart man kan få tag på det så hör av er SNARAST! haha.. Köpte lite annat istället. Skulle även köpa blåbärsglass, men det är ju också skitsvårt att få tag på.. hittade en KRAV märkt, men det var vaniljglass med blåbärssylt typ. Tycker ju inte om vaniljglass. Men det fick duga. Köpte rån och Nougatsås också.

När jag kom hem var jag inte så sugen på det, så jag lagade lite mat istället.. Men det kommer nog ta slut det med någon dag! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback