LILLA JAG.

Här kommer lite bilder från när jag var bebis. Väldigt roligt att titta på. Undra om vi får en tjej om hon kommer vara lik mig när jag var bebis? Jag hade jättemörkt hår när jag föddes, mycket hår.. och kinesögon. Men jag va ganska söt ändå.. :P

Bilderna är lite suddiga, men de är ju också 24 år gamla.. :P (Och tagna med mobilkamera på vanliga kort.)


Mamma med Johnny och nyfödda jag.


Pappa, Johnny & Jag.


Pappa, Johnny & Jag.


Suddig bild men fin. Ulrika och Pernilla håller mig när jag är bebis. Ulrika är 9 år och Pernilla 11 år. :)


Jag får en puss av storebror.


Jag & Johnny i våra fina t-blöjor. (Hette det så? (=)


Johnny, Ulrika & Jag.


Johnny & Jag.


Johnny kör mig i vagnen. Jag ser ut som en jättebebis.. haha..


Jag.


Leker med telefonen.


Mäter lite.


Duschar.


Jag.


Äter själv. Kolla in lillfingret på vänsterhanden.. :P


Jag.


Lite äldre, lite snyggare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback