Kalas.

I Fredags mådde jag bättre som tur var!
Började dagen med att göra en smörgåstårta till kvällen.  Kom på att jag tyvärr glömt köpa dillen till skagenröran.. (Glömde listan jag skrivit när jag handlade, så fick handla lite efter mitt dåliga minne..) :P Ringde Kim och som tur var så skulle han åka förbi Norrahammar efter ca 1 timme. Jag hade allt det andra klart, så jag avvaktade med att göra färdigt den..

1 timme gick.. Ingen Kim. 2 timmar gick.. Ingen Kim.
Ringde upp för att se vart han tagit vägen.. då svarar han: -Vad vill du?. Det är visst inte bara jag som har dåligt minne.. slängde på luren och begav mig själv iväg ner till konsum och handlade dill + några andra grejor som behövdes. Kom hem, gjorde färdigt tårtan och när den var garnerad och färdigt tyckte jag att det fattades något. Just det, dillen på toppen. Men hmm.. glömde ju för fasen att lägga i dillen i skagenröran innan jag la ihop den.. Typiskt. All väntan och trippen ner till konsum helt i onödan...

Men god blev tårtan! :)




Vid 18-19 dök gästerna upp. Mamma, Pappa, Jimmy & Julia. Johnny. Pernilla, Niclas, Jennifer, Tim & Anthon. & Tesan. Jossan & Robban kunde tyvärr inte komma. synd. Får bjuda på något annat gott nästa gång ni är i trakterna. :)

Fick många fina blommor och fina presenter! Tack så mycket allihopa!
Kvällen var kanon och supertrevlig!

När alla hade åkt hem vid 23-tiden begav jag & Kim oss ut på en promenad. Det var svinkallt ute. -18, men det var väldigt skönt med lite frisk luft!









Fika.


Mamma & Pernilla.


Pappa med lite färdkost. :P


Teckningar som Julia & Jennifer målade till mig.


Grattiskort från Julia. Paketet innehöll en bok!


Tulpaner från familjen.


Presentkort från Mamma, Pappa & Julia på a6.


Strykbräda från mamma, pappa & Julia.


Trisslotter från Jimmy. Vann 50kr! :)


Blommor från familjen i Taberg,.


Fina smycken, halsband & örhängen, från Pernilla med familj.


Goa grejor från BodyShop från Johnny.


Kommentarer
Postat av: Frida Uddemar :)

Jag gillar din blogg johanna :) är inne o läser varenda dag!Fortsätt med det :)

2010-03-08 @ 22:58:23
Postat av: Johanna

Hihi.. Tack! Vad roligt! Kul att veta vilka som läser.. ;)

2010-03-08 @ 23:57:10
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback