Hipp hipp hurra!

Just nu mår jag inte alls bra, så detta får bli ett snabbt inlägg.. Började må lite illa när jag kom hem innan, och har haft ont i magen och svårt för att andas nu ikväll. Så typiskt när resten av dagen har varit så perfekt.. Vet inte om jag ätit något konstigt idag kanske. Eller om det är för att jag börjat med järntabletterna..

Illamåendet är skitjobbigt iallafall! Känns nästan som i början av graviditeten.. Nästan som att jag skulle nehöva kräkas.. Fast jag hatar att göra det, så hoppas verkligen att det inte ska behövas! Får försöka sova bort det!

Jag har iallafall haft en toppenbra födelsedag! Känns lite som om hela dagen varit ett långt äta-fika-maraton. Haha.. Men så får det vara ibland!

Har fått massa gratulationer och grattis samtal/sms/hälsningar idag. Tack så mycket allihopa! Jag blir så glad!

Dagen började med god frukost tillsammans med Kim och jag öppnade min present vi köpte igår. En Jennifer Lopez parfym. Glow. Helt underbar! Tack min älskling!

Parfymen från Kim.


Sedan åkte jag förbi jobbet en sväng och drack kaffe och åt havrekakor med russin som jag hade med mig. Magnus, min chef åkte till Thailand i helgen. Lyckos honom! De andra jobbade på i kylan. Höll på att beskära träd. Kallt och jobbigt jobb! Men det måste ju göras det också!

På Slottskyrkogården.


Efter det åkte jag till Sara. Jag köpte med mig ballerina och vi fikade lite till. (Fast jag tog ingen kaka :P) Sedan kom Emelie & Casper förbi. Jag plockade Saras ögonbryn, vi lagade middag (läs Sara lagade middag) och sedan vilade vi i soffan en sväng. Frida kom in när hon kom hem från jobbet och vi inväntade Petra & Hugo för att åka till Ikea.

Matdags.


Casper.


Plockning av Saras ögonbryn.


Väl på Ikea bjöd Petra på fika. Chokladboll & Kaffe. Väldigt mumsigt! Vi gick på Ikea och shoppade massa bra att ha grejor. Petra gjorde ett fynd på fyndet och hittade en svart MalmByrå till Hugos rum. Perfekt, eftersom hon pratade om att hon ville ha en sådan när vi precis gått in på Ikea. Och den var hopsatt och färdig. ;) Micke fick komma och hämta den, eftersom vi inte fick plats med den i Petras lilla Polo. :P

Jag fick en jättefin Orkidé av Sara & Frida. tack!

Hugo äter chokladboll.


Petra.


Sara.


Frida.


Efter det skjutsade vi hem Sara & Frida och lämnade av Hugo. Sedan åkte jag & Petra till Netto ochh handlade lite. Köpte det mesta till smörgåstårtorna jag ska bjuda på på kalaset imån, det var väldigt skönt att få det gjort! Körde hem Petra & Åkte hem.

Väl hemma väntade blommor på mig, både från Kim och från Svärföräldrarna. Så fina var de! Älskar blommor!

Blommorna från Svärförldrarna, Sara o Frida & Från Kim.


Sedan stekte jag ägg & falukorv och gjorde en superdundermacka, la mig i soffan och tittade på Sveriges värsta bilförare. Allvarligt! Är folk så jävla dåliga på att köra bil? Det är ju för fan livsfarligt att ge sig ut på vägarna när folk inte ens kan få i rätt växel, följa trafikregler eller är rädda för bilar(!). Helt otroligt! Hoppas verkligen att de har hittat alla de värsta och extremt dåliga förarna, annars är det ju skrämmande! Bra underhållning är det ju iallafall!

Nu ska jag försöka krypa ner i sängen och hoppas att jag  får stanna där och inte behöver springa upp mer än vanligt inatt.

Sov så gott och ha det bäst! Puss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback