Friluftsdag med Tim.

I Lördags hämtade jag Tim i Taberg vid 11-tiden och vi åkte ut till Ekornahult för att åka lite fyrhjuling. Det var kanonfint väder och solen sken som bara den!

Tim visade sig vara en kanonförare av fyrhjulingen! :)


Tim fick köra.


Kanonväder!


Tim & Jag.


Utsikten över sjön.


Tim blir bländad av solen. :)


Jag.


Oturligt nog så råkade vi köra fast lite när vi skulle vända. :P
Backen gick inte lägga i, och svängradien var inte den bästa, men min genväg var visst inte heller så bra.. Och vi var tvugna att åka samma väg tillbaka, eftersom det inte var plogat hela vägen runt. haha. Smidigt för oss  två att försöka komma loss.. En gravid och en liten kille.. :) Vi försökte en stund, men det var ganska hopplöst, så vi fick ringa på förstärkning.


Förstärkningen var Pappa & Jimmy. De hade visst också lite problem att komma loss. :P


Men efter några försök så gick det prima.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback