Fan.

Skit också. Missade Svenska Hollywoodfruar ikväll. Kom på det nu. Var alldeles för upptagen med att fixa här hemma..

Jag & Kim var på Ikea innan för att köpa en hatthylla och skohylla. Det blev inget av det.. Däremot köpte vi massa annat nödvändigt! :)

Nya tvättkorgar som får plats på toa, mysmatta till sovrummet, galgar i roliga färger till bebiskläderna och en fåtölj till sovrummet. Så jag har ägnat kvällen åt att skruva ihop den där jävla fåtöljen(!) (tog längre tid än jag trott) och sen gjort fint i sovrummet.

Sen när Kim kom hem satte vi upp några tavlor och gardinstång i sovrummet och min älskade händige sambo fixade en egen hatthylla i hallen. Den blev faktiskt jättefin och passar skitbra därute så jag blev nöjd till slut.. :) Så duktig är han. Stackarn som får stå ut med mitt tjat och svajiga humör.. :P

Ska försöka ta lite bilder imån o visa. ;)

Nu ska vi hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen.

Imån kommer äntligen Jessica hit. Jag har saknat dig gumman!! Då ska jag bjuda på en superduperfrukost!



Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback