10 Mars.

Solen skiner idag också. UNDERBART!

Ska strax bege mig ut på en långpromenad. Tänkte jag skulle ta med mig lite bröd jag har här hemma som går ut idag och ge till fåglarna. Om det nu finns några fåglar någonstans.. Kanske kan hitta några uppe vid Åsabadet.

Kim berättade igår att han ska till Holland den 2 april. över PÅSK! Visste att han skulle åka, men trodde det var veckan innan. Fast nu ska han bara vara borta över helgen, så det blir inte en hel vecka iallafall.

Jag som är så mörkrädd nu också, hur ska det gå att sova ensam en hel helg? haha.. Det ska nog gå bra.

Första påsken utan honom då! Får se vad som hittas på. Pappa åker till Thailand då också, så mamma & Julia skulle också vara ensamma. Kanske blir en sväng dit iallafall, sen får vi väl se vad som händer.

Kan ju alltid vara chaufför om det är någon som behöver skjuts! ;)

Det är bara några veckor kvar! Sen är vi ju där redan. Gud vad tidigt påsken är i år. Undra om snön hinner försvinna? Antagligen inte.. :/



Men man kan ju hoppas.. Kommer ihåg när vi var yngre. Vi tillbringade alltid påsken i stugan vid sjön i Ekornahult. Då hade vi nästan jämt tur med vädret! Det regnade lite på dagen, men sen brukade det alltid vara sol! Vi dividerade alltid om vi skulle få köra med bil på den lilla vägen ut pga tjällossningen. Det blev alltid att vi tog fyrhjulingen ut och alla åkte på släpet.. haha. det var tider det!

Så grillade vi och solade och fiskade och åkte flotte och drack öl. Och hade solglasögon på oss! Sen sov vi där ute. Och där finns ingen värme. Nån gång tältade nog nån till och med! Synd att man inte ägde en kamera på den tiden så man kunde förevigat det! Tonåren. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback