Vår lilla prinsessa Ellie mår så bra! Just...

dsc00689 (MMS)

Vår lilla prinsessa Ellie mår så bra! Just nu ligger hon och snusar på mig. Hon sover inte mycket! Vill bara tutta hela tiden! Kim är nu hemma och fixar lite och hämtar grejor. Jag är själv. Måste stanna tills imån, eftersom förlossningen var lite jobbig. Hade velat åka hem idag.. Har nu bytt rum, så jag får dela. Min rumskamrat snarkar som en gris! :-S men jag är så lycklig! Och kim också. Han är helt såld på vår underbara dotter! Hon är så fin! Finast i världen! Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken underbar sötnos! Hoppas ni får åka hem imorgon iom att du vill det :)

Kram!

2010-06-18 @ 15:30:41
URL: http://malinidag.blogspot.com
Postat av: Emelie

jag vet hur det känns med snarkande rumskamrater.. inte kul.. Då hjälpte det att åka runt sjön då ;)

Massa kramar från oss

2010-06-18 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback