Torsdag 3 Juni.

Idag har varit en riktig mys-äta gott-slappar-dag! Först började dagen med fika på jobbet! Det var roligt att träffa alla igen, fast  jag inte vatt hemma så länge. Jag köpte med mig glasstårta och så fikade vi ute vid röda huset.

Sedan kom Sara och hämtade mig och vi plockade upp Emelie Viberg och åkte till Piren där vi käkade lunch. Var massa folk där, och tyvärr fick vi inget bord ute, men det var mysigt att sitta inne också. Och gott var det! :P





Efter det åkte vi upp till Stadsparken en sväng. Där satt vi i solen och gottade oss och tjötade ganska länge. Sara & Emelie va proppmätta så det var bara jag som köpte glass. En kula i strut. Va jättesugen på blåbärsglass men tyvärr hade de inte det, så jag fick äta jordgubbsglass. Den var inte alls god, smakade nästan bara sött.. Men vi hade mysigt iallafall!





Vi skjutsade hem Emelie och så tog vi en liten tripp ut till Västersjön. Det var fullt med folk där! Blev faktiskt lite förvånad, trodde inte det skulle vara mycket folk alls. Men folk solade i bikinis och badade som om det var värsta sommaren ute. Iofs så var det väldigt varmt och skönt, men det fina vädret har ju precis kommit! Vi badade fötterna (det var ganska kallt först, men sen var det väldigt skönt!) och satt o tjötade o solade oss. Jättemysigt!







Vid 16-tiden packade vi ihop och åkte hem till Petra en sväng. (Och micke & Hugo) Där satt vi ute på altanen och tjötade och umgicks ännu mera och hade väldigt trevligt. Kim kom dit en stund och busade med Hugo. Även Petras mamma och Daniel kom förbi och sa hej. Så skönt att bara sitta och tjöta om allt och ingenting och bara umgås!


Hugobus.


Heta Petra. :P







Vid 19-tiden åkte vi hem och lagade mat, sedan spenderade vi kvällen i soffan och tittade på "Strandvaskaren". En svensk film från 2004 som var sådär. Ganska spännade, men lite halvlam..

Nu ska jag sova. Klockan är jättemycket och vi ska till familjerätten imånbitti för att bekräfta faderskapet till vår bebis. Jävla larv! Måste göra det bara för vi inte är gifta. Personligen också! Tur att man kan göra det nu innan bebisen kommer, så vi slipper åka dit alla tre sen!

Puss & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback