Tisdag 22 Juni.

Eller är det onsdag idag? Nä, det är nog tisdag. Har lite dålig koll. Haha.. Känns som det är torsdag imån. Blir väl så när man sover lite då och då och är vaken på nätterna o sådär..

I förmiddags fick jag besök av Pernilla & Tim. De hade jättefina presenter med sig, och Tim hade skrivit ett jättegullligt kort och så fick vi de första blommorna. Jättefina! En för Kim, en för mig och en för Ellie. :P Vi tjötade lite, fikade och hade oss. Sedan åkte vi till Taberg och Pernilla bjöd på jättegod lunch!
Stannade där till halv fem typ. Då åkte jag och hämtade Kim och så åkte vi in till Ica Maxi och handlade lite. Ellies första Ica Maxi besök. Hon sov precis hela tiden, så det var nog inte så spännande! :P


Kim, Johanna & Ellie. <3


Tim hade skrivit ett jättefint kort!


Fina kläder från Familjen i Taberg.

Vi åkte hem och plockade upp maten och gjorde varma mckor och så kom Kims syster Sara på besök. Ellies enda faster. Hon hade med sig massa fina kläder som hon köpt till Ellie. Vi åt och tjötade lite och sen tog Kim, Ellie & Sara en långpromenad. De har inte kommit hem än, och de gick vid niotiden. Tror de skulle gå till Taberg och tillbaka.. =)

Kläder från faster Sara & Adam.






Det är skönt med egentid! Fast jag saknar henne redan om jag ska var aärlig.. :P Jag har dammsugit och plockat undan lite och så tog jag en lång skön härlig dusch! Det behövdes! ;)  Och sen hamnade jag i sängen vid datan en snabbis..

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback