Tisdag 1 Juni.

Idag har jag spenderat en stor del av dagen ihop med Sara. Så trevligt har vi haft det! Hon hämtade mig vid 12 och så åkte vi först runt och tittade på några hus, sedan bar det av till Ica Maxi där jag skulle köpa en födelsedagspresent. Hittade det jag sökte och jag tror personen som ska få presenten kommer bli väldigt nöjd! ;)

Sedan åkte vi till Olssons. Sara hittade en jättefin badrumsmatta där! Efter det blev det ekohallen. Va där 3 ggr(!) förra veckan, så jag hade redan kollat in utbudet, men hittade en jättefin fleecefilt med blommor på som blir perfekt att ha nu till sommaren, lite godis och en nalle. Eller hund, kan inte bestämma mig om den var söt eller halvful, men den var så billig så det spelar ingen roll. Den var nog mest söt! :P


15 kr på Eko. Kunde ju inte låta bli att köpa den.. :P

Vi åkte till Erikshjälpen en sväng, hittade ett nyckelskåp i trä där som jag ska måla vitt med något roligt på och ha i hallen. Tror det blir skitbra!

 

Även denna barnvagnen fanns på Erikshjälpen, men jag har ju redan köpt en och det är ju onödigt att ha två.. haha.. Nämen allvarligt så var den lite cool. Från 1910, Alltså 100 år gammal!!



Sedan tog vi lunch på Ikea. Köttbullar för 16 kr. Kan ju knappt göra så billig mat själv ju.. Första gången jag åt det, och gott var det!


Sara käkar på Ikea.


Billigare går ju knappt äta.. :)

Efter det var vi på Out Company en sväng. Där fyndade jag en jättefin scarf för bara 49:-. Som hittat! (Jag vet att jag har typ 30 st, men inte en i denna färgen.. haha) Och slutligen var vi inne på babyproffsen och kikade.. Finns ju massa fint till bebisen, men det är så dyrt!


Scarf från VILA 49 kr.

Det är fortfarande några saker vi behöver köpa, eller så kanske bebisen önskar dem i "födelse"dags present.. ;) En mobil till spjälsängen, barnvagnsleksak, ett babygym.. Gillar Tummenserien & Labanserien. ;) haha..

Jag & Sara tog en sväng ut till Månsarp & Tabergstrakterna och kikade lite och sen körde hon hem mig. Då var jag ganska trött.. La mig i soffan en sväng och vilade. Så skönt! Försökte kolla på en film, men somnade. Hade bestämt att denna veckan skulle jag bara ta det lugnt och vila, men det är fullt upp hela tiden! Har fullplanerat resten av veckan också när jag tänker efter...

Vid 20-tiden åkte jag till Pernilla en sväng. Vi körde ut inbjudningar till Jennifers kalas och sedan kollade vi på lite Desperate. Har lite att kolla ifatt, så dagens avsnitt såg vi aldrig.. Kim kom dit och vi åkte hem vid 22-tiden och gjorde varma mackor och nu ska jag hänga upp en tvätt och sen krypa ner i sängen. Det ska bli otroligt skönt för jag är supertrött.

Natti Natti... Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback