Söndag 27 Juni.

Äntligen somnade lillfia. Gud så trött jag är! Denna natten/morgonen har varit skitjobbig. Så typiskt att jag är ensam också då.. Ingenting har varit bra.. Och så har jag otrolig värk i magen och i mina stygn. Känns inte riktigt som det ska vara så.. Ska vänta någon dag till, annars kanske jag måste ringa in o kolla upp det. Kim kommer inte hem förräns inatt, eller sent ikväll. Det ska bli så skönt att ha honom hemma igen!

Midsommarafton spenderades i Ekornahult. Kim, Jag & Ellie åkte ut dit vid tvåtiden. Självklart ville hon ju inte äta innan så det var det första jag fick göra när vi kom ut dit. Mata henne. ;) Resten av dagen var hon hur snäll som helst och sov mest hela tiden! Det gjorde hon sist i Ekornahult också.. Så skönt för man är ute mest hela tiden, kanske har med luften att göra.. Vi åkte hem ganska sent, tror klockan var nästan tolv. Kim åkte till danmark direkt efter maten och vi andra tog det bara lugnt, gick en liten promenad, spelade kubb, grillade och hade det jättetrevligt.


Ellie var midsommarfin i kläderna från Pernilla & Co.


Ellie & Petra.


Massa god mat.


Smaskens.


Mamma fixade och donade hela dagen.


Älskling.


Pappa & Kim.


Julia hade varit på midsommarfirande i Vaggeryd & var såhär fin.


På promenad.


Julia med sin vagn.


Julia posar.


Klätterfia.


Här provar vi hur tålig vagnen är..


Kanske inte den smidigaste vägen. :P


Spelar Kubb.


En bild iaf där jag e med! :P


Ellie & mamma.



Igår låg vi kvar i sängen ganska länge, sen åkte jag till Petra och Co. Där satt vi ute på altanen och tjötade och bara mös och tog det lugnt. Ida, Andreas & Jesper var där också. Det bjöds på jordgubbstårta och midsommarmat. ;)


Sommarfin i klänningen från faster Sara. =)


Ellie har fått nya nappar med sitt namn på..




Ellie & Petra myser.


Ellie ligger gott i Idas knä.

Sedan åkte jag till Pernilla och vi begav oss till Vireda för att sätta lite blommor på farfars grav. Tänkte vi skulle plocka en bukett liljekonvaljer och sätta, men när vi kom till liljekonvaljerstället så va de redan överblommade. Så det blev en bukett med vilda blommor istället. Hälsade även på Birgitta & Per-Olof när vi körde förbi deras stuga. Ellie som sovit och vatt jätteduktig hela dagen behövde lite mat-påfyllning, så jag fick mata henne lite på kyrkogården. Första målet ute i det fria. ;) Men det gick hur bra som helst.







Vi åkte hem till Pernilla igen där det bjöds på grillat och trevligt sällskap och sedan åkte jag & Ellie hem. hon började vara ledsen redan då, och sen höll hon på i några timmar innan hon somnade. Hon sov jätte oroligt inatt och har vaknat till och från nästan hela natten..

tror jag ska gå ut en sväng med henne strax. Efter jag har ätit. Skönt med lite frisk luft. Hoppas även på att få bort plasten på våra fönster idag så vi kan öppna upp och få in lite luft och ljus i lägenheten.. De håller på utanför och ska putsa en sista gång, och sen ska det förhoppningsvis vara färdigt! Så skönt!

Ha en superskön söndag, det ska jag försöka ha!


Kommentarer
Postat av: tesan

va mysigt ni ser ut att ha haft de. Och hasse har fått träffa lilla ellie nu med <3

2010-06-27 @ 23:07:40
Postat av: Johanna

Det var supermysigt! Ja hon fick träffa sin gammelfarfar! <3

2010-06-28 @ 00:43:06
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback