Sol & Pool.

Dagen har spenderats i Taberg. Vädret har varit kanon hela dagen. Så otroligt varmt & skönt! Pernilla tog med sig Ellie på en liten biltur. Hon skulle åka och hämta Anthon i Ubbarp(?) och då fick hon åka med. Pernilla & Fredrik ville träffa henne också, så det passade perfekt. Och jag fick lite egentid! Jag låg vid poolen och slappade och solade lite och badade fötterna. Väldigt skönt!

Vi åt taccos ikväll också. Sjukt gott! Måste äta det oftare nu igen! Ett tag under graviditeten var jag ju inte alls sugen på det.. Men nu var det jättegott! Konstigt!

Strax innan tio åkte jag hem från Taberg. Då kom Kim hem från Danmark. Så skönt att ha honom hemma igen! Helgen har gått jättebra utan honom, men det är skönt med lite hjälp. Han har tagit Ellie lite så jag har kunnat duscha och fixa mig lite.. Hon vill inte sova idag heller. Bara är ledsen. Hon har fått mat, ny blöja, badat och sjungits för och gungat och myst, men inget är bra. Jobbigt när man inte vet vad hon vill..

Sov gott! Puss*


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback