Skönt som attan..

Senare halvan av dagen har varit jätteskön! När Kim kom hem så tog han med sig Ellie ner i tvrummet och jag fick lite tid för mig själv. Jag passade på att fixa med lite papper, fylla i Ellies Baby Album jag köpt och sedan tog jag en lång skön dusch! Passade på att raka benen och fixa bikinilinjen. Skulle nästan behövt en motorsåg för att få bort allt hår.. haha. 2 veckor sedan.. Gud så smidigt det är när ingen stor mage är i vägen! Och nu kan jag ju till och med se min nedre del utan problem. Känns bra!

Jag var nere och kollade till mina två hjärtan och de sov så gott i soffan båda två. :) Så jag fixade lite med disk och grejor och så gjorde jag toast till oss som vi smaskade i oss. Sedan blev det lite tv tittande och så tog jag hand om tvättberget som bildats inne på toa & bytte i sängen. Så skönt att få det gjort!

Just nu sitter jag och ammar Ellie och hoppas att hon somnar lugnt efteråt så jag också kan få sova några timmar innan det är dags för nästa matning..

Sov så gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback