Poolhäng.

Igår  var en underbar dag. Först kom Ellies faster Sara & moster Josefine hit en sväng och roade Ellie medans jag åt frukost. Sedan åkte vi till Taberg och bara slappade, solade & njöt vid poolen. Sara, Emelie & Casper kom förbi en sväng också. Det var supervarmt ute! Ellie tyckte inte det var så skönt.. Fick blöta hennes hår och gå ner i källaren en stund för hon var så varm stackaren..

















Till lunch så grillade vi och åt potatissallad och en jättegod sallad  som Jossan gjorde. Det var ljuvligt gott!













Vid halv fem tiden gick jag, Ellie & Tim ner till Kim i verkstaden. Där tog Kim Ellie lite och så vilade jag mig en liten stund. Hon låg så skönt och sov i garaget när Kim & Tim fixade med Kims crossbuss och tvättade och plockade iordning.





Pernilla, Pontus & Tesan kom ner, och så gick vi en promenad. Gick ner i skogen och så gick vi över tsk och upp igen. Det var härligt.



Efter det så var vi kvar hos Wallins en sväng och sen åkte vi hem och köpte med oss pizza och käkade. Smaskens var det! Jag & Ellie somnade så gott i soffan där nere.. :P

Men inatt har jag fått mata henne 4 gånger tror jag.. Hon sover jätteoroligt, sprattlar med både ben och armar och gör massa konstiga ljud och himlar med ögonen. Det var en jobbig morgon.. Jag var supertrött och det var nog hon också, för vi somnade äntligen om vid tio-tiden och så vaknade vi för någon timme sen och nu sover hon igen.. Jag ska passa på att äta lite nu.

Ha en skön Onsdag!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback