Onsdag 16 Juni.

Idag vaknade jag tidigt. Eller jag väcktes tidigt av Kim. Han ringer alltid och väcker mig, tycker nog inte jag borde sova så länge.. Fast idag ringde han redan vid åtta-tiden. Taskmört! Haha..

Så jag har varit vaken sedan dess. Gick upp och gjorde en smarrig toastfrukost, och nu är jag tillbaka i sängen med datan och funderar på att kolla på en film kanske..



Det ser ut som det är fint väder ute iallafall! Ser att solen lyser. Mer ser jag inte genom mina inplastade-, nersmutsade-, fulla av murbruks- fönster! Hoppas det är lika skönt ute som igår!

Emelie ska hämta mig lite senare och så ska vi åka ut till Torestorp och hälsa på Sofie & Noah. Har ju inte träffat lille (han är iofs inte så liten längre) Noah än, så det ska bli mycket trevligt! Var längesen jag träffade Sofie också för den delen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback