Mera Pojkar..

Gud vad alla får pojkar nu.. Det måste vara pojktider! Förutom de 5 som jag redan har nämnt så fick Henke och Lovisa nyligen en liten pojke! GRATTIS! Och i början på denna veckan fick en gammal arbetskamrat till mig en liten pojke. STORT GRATTIS Jonas & Christina. De var också beräknade några dagar efter oss..

Känns jobbigt att så många som är beräknade efter oss får innan. Jag vill också!! Varför vill inte vår bebis titta ut? :) Jag vill ju ha den lille plutten hos oss NU och krama och pussa på!

Fast som de säger.. "Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge!"

Du är på dag 276 av 280. (98,6%).

 
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 2 fulla dagar (v39+2).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Sön 20 jun 2010
Du har 4 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback