Måndag 14 Juni.

Gud vad jag sover dåligt på nätterna! Springer på toa HELA tiden och vänder och vrider på mig. Kan inte ligga särskilt länge på en sida innan det börjar värka i benen, ryggen och höften, och måste då byta sida hela tiden. Jobbigt! Kunde knappt ligga kvar i sängen i morse för det gjorde så ont.

Har nog även fått känna på lite foglossning de senaste dagarna. Men de kanske va dags nu.. Är glad att jag sluppit det innan iaf.. Men vetskapen om att det kan dröja ytterligare 3 veckor innan bebis kommer känns lite jobbigt! Hoppas inte det ska ta sådan lång tid till..

Igår åkte jag ut till mamma & vi målade kökssoffan och klädde om dynan och fixade. Till och med pappa höll oss sällskap och hjälpte oss fixa lite.. Ska försöka hämta soffan så fort jag (Kim) får lite tid över! Den var ju tvungen att torka ordentligt, annars hade jag gärna tagit med den igår! Den blev så otroligt fin! Det var nästan så mamma ångrade att hon gett bort den till mig.. Haha. Blev superfin vit! Tänkte på stackars Gullan som haft den först och avlutat den. Kämpat och jobbat för att få tillbaka den riktiga träfärgen och så målar vi den vit igen.. :P Men den blev riktigt fin!





Tog även med mig kistan hem som jag fått av mamma. Ska bara byta handtag på den för det ena var sönder så är den färdig. Hade tänkt måla den vit också, men det var så himla fin i trä, så det får vara.

 
Perfekt att stoppa undan leksaker i sen!

Nu har jag precis ätit lite, så jag får se vad denna dagen bjuder på. Kanske ska hälsa på Petra en sväng.. Även Sara var sugen på att hitta på något efter jobbet!

Ha en skön Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback