Lugna dagar.

De senaste dagarna har varit ganska så lugna! I Måndags gjorde jag typ ingenting förrän Kim kom hem. Då åkte vi till MediaMarkt och skulle köpa en tv till sovrummet. Tyvärr så var den som vi skulle ha slut.. :( så det blev ingen.. Kim var iväg på ett möte resten av kvällen och när han kom hem lagade vi taccos.. 

Igår gick jag ner och hälsade på Emelie och Casper en sväng. Det var ett tag sedan nu, så det var trevligt. Hade lite att tjöäta om som vanligt.. Casper har ju blivit så stor nu! Ett riktigt litet charmtroll. Efter det var jag & Kim på banken och tjötade lite, sedan köpte vi med oss mat hem och käkade och bara slappade vid tv:n.


Casper målar lite..


Och här är resultatet.


Gungar..


Tuffingen funderar.


Tjoho!


Lite myspys blev det också.. :)

Idag gick jag upp tidigt och åkte till barnmorskan. Allt såg bra ut! Bebisen har växt som den ska, hjärtat slog så fint (140 slag/minut) och nu var den helt fixerad, så nu kan den komma när som helst! Jag har skrivit en lista på vad jag ska ta med mig när det väl är dags att åka in, men har inte packat än, hoppas jag kommer hinna det när det är dags.

Efter det hämtade jag Kims buss och körde in till stan, Kim hämtade mig och vi käkade frukost ihop. Sedan åkte jag ut till Ekornahult. Där bjöd mamma på lite fika och vi pysslade lite innan Julia kom hem från skolan. Då åkte vi in till stan en sväng. Var på Out Company med Jimmy som skulle köpa skjorta till studenten, hämtade mammas bil på Holmgrens, tog kort på Julia till JP, handlade lite på Netto och hämtade hem Kims buss igen. Sedan åkte vi ut till Ehult igen och lagade middag. Kim kom ut och käkade och sedan jobbade han lite med nya toan där ute.


Julia-snygging!

När vi kom hem igen plockade jag undan lite, dammsög, hängde en tvätt och nu ska vi snart sova...

Imån slutar Julia skolan så det blir skolavslutning i Bondstorp. Vilka minnen som kommer komma tillbaka då.. :) Precis som när vi slutade skolan! Först sång i kyrkan och sedan tårta på skolan. Underbart! Hoppas bara det inte regnar!

Sov så gott! Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback