Jimmys Student 11 Juni.

Lillebror har blivit stor! Så stor att det var dags för honom att ta studenten! Vilken stor dag! Dags att sluta skolan och börja jobba. Börja tjäna pengar och bli vuxen. Det kommer han klara kanon! Min duktiga "lille" lillebror. Tiden går så fort! Minns när han var mindre och alltid frågade mig om massa saker, litade på mina svar och jag fick bestämma när inte mamma eller pappa var hemma. Jag kände mig så vuxen. Så duktig. Det var längesen nu, men det känns ändå inte så..

STORT GRATTIS JIMMY!

ÄVEN STORT GRATTIS TILL KUSINERNA ELIN NERO & MARTIN NERO SOM OCKSÅ TOG STUDENTEN!

OCH STORT GRATTIS TIL KUSIN HANNA I SKÅNE SOM ÄVEN HON TOG STUDENTEN!


Påväg till utspringniingen på Fenix. Pappa, Jossan & Robban.


Julia.


Mamma.


Jag & Julia. hahah.. jag ser ut som en 90-årig tant på denna bilden.. Det bjuder jag på! :P


Jimmys klass. IP.


Kusin Elins klass. OP.


Jimmy & Julia.


Pappa var på hugget trots regnet.


Elin & Jimmy.


Så fina!


Mamma, Jimmy & Pappa.


Elliot, Filippa & Julia.

Efter Vaggeryd åkte vi hem till Ekornahult. Där blev det paketöppning, exotisk planka & budapesttårta!


Stiliga Jimmy.


Julia presenterade maten.


Exotisk "planka".


Mums!


Jimmy öppnar presnter.


Här öppnar han presenten från mamma & pappa med nyckeln till sin nya racer. Vilken min han fick! :P


Testing testing! :P


Kusinerna Martin & Jimmy.


Julia, Filippa & Elliot äter tårta.


Jimmy är redo för att göra stan!

Vid 17-tiden lämnade Jimmy oss för att åka in till stan och fira. Jag & Kim stannade kvar i Ekornahult ända tills efter 23. Vi mös ner oss i soffan allihopa och tittade på Änglagård. Sedan gjorde vi varma mackor och fortsatte titta på tv. Änglagård 2, Andra sommaren. Så det blev en heldag i Ekornahult. Mycket trevligt!

Tack snälla familjen för all god mat och trevligt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback