Gupp Gupp.

Efter vi lämnat Torestorp åkte jag, Emelie & Casper runt Granarpssjön och tittade lite. Vi tog vägen förbi Tahe. Gud vad hål det är i den vägen! Helt otroligt! Det guppade och skakade så jag var tvungen att spjärna emot med fötterna, lyfta rumpan och hålla i magen. Stackars bebis där inne undrade väl vad som hände! Jordbävning typ. Trodde nästan det skulle sätta igång förlossningen så som det guppade! Men inte.. Får hoppas att bebis sjönk ner lite iallafall så det snart är dags! :P Jag vet iallafall vart vi ska åka om det inte sätter igång.. Haha...

Jag åkte hem och träffade Kim och vi gjorde lite mat. Kebab i pitabröd.


Kim slappar på den nya soffan efter maten..

Sedan åkte vi till Taberg, jag körde Kim till verkstan och själv åkte jag till Pernilla en sväng.. Madde med familj höll på att flytta in där. De väntar fortfarande på att deras lägenhet ska bli färdig efter branden.. Åkte därifrån strax efter nio ner till Kim i verkstan, hjälpte till att tvätta fyrhjulingen det sista och sedan hem. Hemma åt vi jordgubbar som Kim köpt och tog det lite lugnt. Sedan blev det dusch och nu ligger jag i en nybäddad säng och bara myser!


Smaskens!


Ser ju väldigt socialt ut med varsin dator, men såhär brukar det se ut vid matbordet.. =)

Det har varit en lång dag så det ska bli skönt att sova strax. Hoppas på att huvudvärken jag fick innan ska släppa snart oxå. Det dunkar i hela huvudet.. Inge roligt!

Sov Gott!




Fick den här cidern av madde innan. Den ska stå i kylen och kyla ner sig riktigt ordentligt, och sen om några veckor ska jag njuta av den i solen! Haha. Vet inte ens hur den smakar, för den kom precis när jag blivit gravid så det ska bli spännande! Den luktade himla gott iallafall innan när Madde drack. Det ser jag fram emot. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback