En dag i Torestorp!

Vi hade en himla trevlig dag ute i Torestorp hos Sofie och Noah idag! Jag, Casper & Emelie. Satt ute i det fina vädret och fikade, busade och tjötade. Så underbart! Älskar sommaren! Sofie bjöd på kladdkaka med grädde och saft. Även Lollo och Maja kom förbi en sväng lite senare.


Noah sover så gott i sin vagn.


Jag och Casper på gräsmattan.


Kladdkaka & Grädde.


Mumsigt!


Sofie.


Picnicmys.


Casper är jättegld och står helt själv!


Charmtrollet.


Klappar händerna för fullt! Tänk vad lite grädde kan göra. :P


Sofie med en nyvaken Noah.


Jag med barnen. Fast Casper vet jag inte vad han gör och Noah tittar på något helt annat.. ;)


Casper tyckte om att dra i Noahs fötter.


Kolla in de blå mysiga ögonen! :P


Emelie & busarna.


Casper kollar rören..


Lollo, Maja & Casper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback