Äntligen

kan jag sova på mage igen. Som jag har saknat det! I början gick det inte för jag var så öm i magen, och sen var det brösten som var i vägen. Men inatt, då har jag njutit.. :)

Ställde mig på vågen igår förresten, det såg bra ut! Bara 2 kilo kvar, sen väger jag som jag gjorde innan jag blev gravid! Eller det gör jag redan nu igentligen, men som på inskrivningen då. Gick ju ner några kilo i början där av graviditeten när jag mådde så illa. Men -14 kilo på knappt 2 veckor. Det är inte dåligt! Nu ska jag bara försöka att inte gå upp igen.. Behöver igentligen gå ner ca 10 kilo till sen är jag fit for fight. Haha..  Men det får ta den tid det tar. Jag har ingen brådska! Det var ju svårt innan, så det blir väl inte lättare nu.. :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du redan gått ner 14 kilo,det var tametusan inte dåligt..hur mycket väger du nu då?..10 kilo..så finns du nog inte längre kvar..lite kvinnohull måste man ha..

2010-06-30 @ 14:11:04
Postat av: Johanna

Nej, det gick ganska fort. Men det var ju mest bara magen som växte under graviditeten. :) Jag gick upp ca 16 kilo.



Självklart ser ju magen inte ut riktigt som innan.

Jag väger 74 kg nu. Alldeles för mycket för min längd på 161 cm. Därför vill jag gå ner ca 10 kg till.. Kvinnohull det har jag ändå :P hihi..

2010-06-30 @ 22:53:06
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback