UPPDATERING.

Jag har varit lite dålig på att blogga på senaste. Men jag har haft fullt upp känns det som.

I onsdags umgicks jag med Sara och hade det trevligt! Först var vi på Tabergs topp och åt glass. Jag var jättesugen på blåbärsglass, men sias blåbärsglass var inte alls god.. Surt! Sedan åkte vi runt västersjön och spanade lite och efter det till Ikea och åt lunch. Sara bjöd mig. :) Det var supermycket folk där! Men Ellie sov under hela tiden så det var väldigt smidigt! :P Jag köpte en liten skallra till henne. Sen åkte vi hem och satt och tjötade lite.











I Torsdags åkte vi till Skövde med mamma, Julia & Gullan och hälsade på pappa & Pernilla lite på kontoret. Vi blev kvar där hela dagen och var inte hemma förrän 01.30. Helt slutkörda.. :P




I fredags kom Christel förbi en sväng och jag bjöd på hembakad kladdkaka med grädde. Vi tjötade och hade trevligt. Ellie skrek nog halva tiden hon va här och sov halva tiden.. haha! :P Hon fick en fin present också! En nalle med en supermjuk gosefilt och små söta skor. Tack! :)



Resten av dagen mådde jag inte alls bra, hade feber och var allmänt slut så då blev det inte så mycket gjort.. Var på bvc med Ellie och hon hade gått upp jättebra! Hon vägde då 4260 gram och var 50,4 cm lång.

Jag frös jättemycket och åt inget mer än chokladkakan på hela dagen förrän vid 17 när Kim kom hem med pizza. (Dumt jag vet!) Men glömde liksom bort de.. På kvällen åkte vi till Taberg en sväng och tjötade lite med Sara & Jossan och deras vänner som hade fixat en liten avskedsmiddag/fest för Sara eftersom hon ska flytta till Varberg. Mia passade Ellie en liten stund så jag & Kim kunde åka in till stan en snabbis. Vi gled iväg i Camaron en sväng. :P Iofs var vi bara borta typ 40 min, men det var skönt. Kändes konstigt att åka iväg utan Ellie i bilen bara!  

Igår var det superduperfint väder ute! Vi vaknade ganska tidigt och jag åkte till Ica för att handla lite frukost. Spelade jättehög  musik och var på strålande humör!



Sedan spenderades dagen på Vättern! Jag, Kim & Ellie hade det jätteskönt! Vi la oss en bit utanför vätterstranden o så bara mös vi och solade och Kim badade. Vi åt ballerina och jordgubbar och drack alkoholfri öl (som var ganska god faktiskt) och åt ölkorv och läste skvallertidning. Vi hämtade Mia & Kia på piren och så åkte vi upp till Domsand och tittade. har aldrig varit där innan, det var jätteifnt där!

Här kommer lite bilder:

































På kvällen åkte vi ut till Mamma & Julia i Ekornahult och så grillade vi. Gott! Det var skönt när solen gick ner, för då blev det lite svalare ute iallafall.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback