Time to sleep.



Det var kul att gå o kolla i affärerna i Gällstad, men det fanns inte överdrivet med grejor. Jag hittade ett par skor på scorett. Ett par svarta jättefina och inne på Lager 157 köpte jag bara två linnen.. Kim köpte två tröjor och några tshirtar, och till Ellie blev det bara en Lundmyr of Sweden mössa/rånarluva som det står Sötnos på. :) Tror den kan va bra att ha i höst/vinter sen..  Det fanns inte alls mycket barnkläder! Synd..





Men det var kul att åka dit, va längesen jag va där nu! Nu behöver jag inte åka dit på ett tag igen.. haha.

Vi åkte hem och så käkade vi och sen har jag duschat och nu ligger vi i sängen och ska försöka sova. Eller få Ellie att sova. Vi turas om i shift att försöka natta henne. Kim ger upp lättast! :P Hon vill absolut inte att man sätter sig ner eller lägger sig i sängen, fast man vaggar henne. Utan man ska gå. Gå, gå & gå. Kommer bli en stig här i lägenheten snart om vi ska fortsätta såhär! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback