Söndag 11 Juli.

Idag låg vi kvar i sängen länge. Sedan gick vi upp och åt en sen frukost som blev en lunch. =)

Efter det åkte vi till Gränna och va där några timmar. Det var riktigt kvavt ute! Och Åskan kom sen också!























Vi åkte hem, lagade lite mat och sedan åkte vi till Taberg. Kim städade och tvättade min bil så vi kan lägga ut den på annons och jag & Ellie gick upp till Pernilla en sväng. Vi gick ut på en promenad, Jag, Ellie, Pilutta & Tim, fast vädret kändes lite ostadigt, men jag trodde inte det skulle regna. Sa att det var nog ingen fara när Pernilla frågade om vi vågade gå ut.. :P

Vi kom inte så långt innan hela himlen öppnade sig och vi fick springa hemåt och slänga på regnskyddet på vagnen. Första gången jag fick använda det! :) Men vi sprang inte hela vägen, det var ingen idé.. vi blev dygnsura ändå. Sen öste det ner och blixtrade och dundrade en stund. Det behövdes! Det kan regna hela natten tycker jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback