Nu helt utslagen, inatt gallskrik i flera ...

dsc03658 (MMS)

Nu helt utslagen, inatt gallskrik i flera timmar. Verkligen ingenting hjälpte.. Lilla pluttan. :-* nu kan man inte annat än le åt henne, och de där timmarna av tröstande och förtvivlan känns som bortblåsta! Jag gick upp, tog på mig och hämtade bilbarnstolen och var redo att åka iväg en sväng för att se om det hjälpte vid halv fyra tiden, men precis när jag skulle ta henne från Kim så deckade hon på två sekunder på hans arm. Mycket märkligt! Hon ville nog inte åka bil, måste känt det på sig.. :) men sen har hon sovit hur bra som helst. Kim åkte iväg innan sju i morse och jobbade, stackaren. Han måste varit helt slut.. Men nu ligger de båda och vilar nere i soffan. Mina älsklingar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback