Mina älsklingar. Min familj som jag älskar...

dsc03587 (MMS)

Mina älsklingar. Min familj som jag älskar mest i hela världen. Vad vore jag utan er? Kan inte tänka mig att för 5 veckor sedan var det bara jag och Kim. Det känns som om Ellie alltid funnits. Ändå går tiden så fort. Nu är jag lycklig! Det finns ingenting som jag skulle vilja ändra på eller vilja ha ogjort. Mitt liv är fantastiskt. Min familj är underbar, mina vänner är de bästa man kan ha och det är sommar. Vad ner kan man önska? Kanske att jag var rik, men jag tror stenhårt på att jag nån gång livet kommer bli det, så det är bara att vänta.. Just nu klarar jag mig fint ändå. Hihi. ;) puss & godnatt alla bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback