Jag är inne på dehär med bakning nu. Idag ...

dsc03589 (MMS)

Jag är inne på dehär med bakning nu. Idag har jag gjort mockarutor. Eller kärleksmums, fiffirutor, snoddas, svarte petter eller vad du nu vill kalla dem. ;) Synd att jag inte tycker om att äta det så värst bara.. Men kul att baka är de iallafall! :-P idag är de tråkväder ute, men skönt de också. Vi ska nog ut på en promenad jag & Ellie. Kim är inte hemma som vanligt. Tredje dagen nu som vi är själva. Konstigt, för jag trodde han hade semester. Jävla karlar. Tänk vad smidigt det är för dem, kan bara åka iväg sådär.. Behöver inte tänka på amning över huvudtaget. Jag däremot måste alltid vara tillgänglig. Fast Kim bytte faktiskt en bajsblöja i morse. Hans andra. :) och lekte lite och underhöll Ellie. Han är en ängel, när han väl är hemma.. Jag ska inte klaga, tiden går så fort. Snart längtar jag väl efter en bebis till, och då är allt det jobbiga bortglömt och bara allt det fantastiska finns kvar i minnet. O tur är väl de, annars skulle man nog bara skaffa ett barn.. Haha. Ellie är min prinsessa och hon är underbar. Nästan jämt. <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi, du o jag gillar lite av samma grejer. Baka är nåt som är riktigt roligt konstigt nog , men jag är en sån som inte heller äter det förrens nån kommer på fika så klart. Å de kan jag lova att fika det gör man skön en massa när man är mamma ledig. Banta , va är de?? =)

Ser ut att gå fin fint med Ellie ? Så söt är hon. Lik dig måste jag erkänna .

// Therese

2010-07-26 @ 20:30:23
URL: http://www.ilivethemmavid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback