Far & Fläng.



Efter Åsabadet i Torsdags så gick vi hem, letade reda på min extranyckel till bilen (Kim hade fått med sig den andra) och så åkte vi förbi Pernilla en snabbis. Ulrika var där med sina barn och det bjöds på pytt i panna och ägg. Så smidigt att äta borta så mycket man kan så slipper jag laga mat själv.. Hihi. Pernilla är så snäll och bjuder alltid på mat. :P

Sedan åkte jag förbi Emelie, Casper och Sara en sväng hemma hos Emelie. Vi satt ute en liten stund på gräsmattan och tjötade.





Sedan åkte jag hem och väntade på att Kim skulle komma hem, och vi åkte in till stan för att hälsa på Isabelle & Nova en sväng. icklas var inte hemma. Vi tjötade lite och Isabelle mös med Ellie och så bjöds det på smörgåstårta. Det var mycket trevligt! Nova har blivit så stor sen jag såg henne sist! En riktigt stor tjej! :)





På hemvägen från stan stannade vi till på Coop och handlade några saker. Va påväg till Ica Maxi först, men det var vägarbete så det gick inte komma dit. Hade kanske gått om vi kört runt hela stan upp över a6, men orka.. Coop var faktiskt väldigt bra! Har inte varit där på år och dar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback