Ellie ligger halvnakenfis i sängen. Hon li...

dsc03620 (MMS)

Ellie ligger halvnakenfis i sängen. Hon ligger utan blöja och sprattlar som bara den! Gud så skönt det måste vara att ligga utan den dumma blöjan! :) vi kom nyss hem och jag har matat henne. Jag har varit i stan, och hon har varit med Kim i Taberg. Första gången jag åkte iväg själv så, det hade gått jättebra! Hon hade sovit mest hela tiden, men jag misstänker att Kim lämnade in henne till sin mamma.. Hihi. Det var skönt att gå själv på stan en sväng. Fanns inte jättemycket reakläder kvar, men jag gjorde några fynd och är jättenöjd Kort kommer.. :) nu ska vi bara ta de lugnt och så blir de nog en promenad lite senare. Hej Svejs! B-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback