Detta är vad jag ligger och tittar på varj...

dsc03444 (MMS)

Detta är vad jag ligger och tittar på varje morgon efter jag fått Ellie att somna om och nervöst knappt vågar röra på mig för att hon ligger på min mage och jag är rädd att hon ska vakna igen. Två tavlor med väldigt olika motiv, verkligen kontraster till varandra. Ser till och med de där motiven när jag blundar. Illa! :-P trots matning, sång, lek, gungning, vaggning, trampande fram och tillbaka i köket och tappra försök att söva henne i en timme så är jag ganska så pigg idag. Vilan igår gjorde susen! ;) kom att tänka på en ramsa från yngre dar: Det är inte k*ken i musen som gör susen, utan såsen i påsen! Haha.. :-D GOOOD MORGOON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback