21 Januari.

Nu ska jag snart gå o lägga mig, sitter o kikar lite på datorn men hittar inget roligt.. jag o kim sitter vid köksbordet med var sin dator.. haha. ser rätt roligt ut. Han har ju skaffat facebook nu, så han är helt fast i de! ;)

Imorgon är de stora Ultraljudet. det ska bli så spännande att se den lille bebisen. ;) Eller kanske lilla. ;)
Hoppas allt ser bra ut, och att allt är som det ska vara. Har ju redan varit på ultraljud 2 gånger, så jag vet ju liksom att det finns en bebis i magen. Men nu va de så längesen, så det ska bli spännande att se hur mycket den har växt där inne. tror det är ganska stor skillnad! Sist jag va var i vecka 12, och då va den kanske 6 cm. Nu borde den vara runt 17 cm typ. Spännande!


Bild från Ultraljudet V. 12


Borde få den nya barnvagnen snart också. Så skönt att ha beställt den och ha det färdigt, slipper jag oroa mig över vad för vagn vi ska välja o sådär. Lite problem innan jag bestämde mig för denna ändå. Har provat och testat och läst och haft mig innan jag slutligen bestämde mig för en kombivagn. Sen tyckte Kim om denna väldigt mycket också så det va ju skönt! Kollade crescents hemsida, där stod de att närmaste återförsäljare för Crescent barnvagnarna fanns i Växjö eller nåt.. de va ganska långt borta iallafall, så jag va påväg att välja en annan vagn, men i Lördags va vi inne på Babyproffsen och tittade, och de hade denna vagnen där. Perfekt för då kunde vi känna o klämma o prova riktigt ordentligt! ;)  Jag som har sådan beslutsångest med allting också. Undra hur det ska gå när vi väljer namn.. haha.. Det kommer nog gå bra. Vi har några styckna som vi gillar, så får se om något av dem passar..



Nä, nu ska jag sova!

Sov så gott!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback