Sötsaker..

Idag har jag haft en riktig bakdag. Man får sina ryck ibland.. Precis färdig med de sista bullarna nu. Fast jag har ju iofs inte bakat precis hela tiden.. ;) Emelie och Casper kom hit och åt Lunch med mig vid 12.30 nångång, sen efter det började jag med snickerskaka och tekakor. Sen kom Sara & Frida också på lite fika och kaffe. Efter de åkte hem vid fyratiden nångång började jag med bullarna. Tror jag har bakat bullar en gång innan kanske sen jag flyttade hemifrån för 4 år sedan, men jag kommer inte ihåg att det va såhär jobbigt.. haha. Helt slut nu. Kanske kan vara för att jag inte äger någon assistent så jag har fått veva och knåda för hand.. Plus att jag ska göra massa andra grejor samtidgt. O så blir jag lätt trött nu för tiden. Orkar inte riktigt lika mycket som förut.. ;)

Men de blev bra till slut iaf! ;) Synd bara att jag inte är så förtjust i sötsaker. Kakor o bullar o sånt är inte riktigt min grej. Ibland kan det vara gott, en liten bit, men det är mest roligt att ha hemma att bjuda på när folk komer på fika!



Innan baket börjar..



Emelie & Casper.



Casper sötnos.



Det ska börjas i tid.



Casper vill också ha..



Mina bullar.



Kanelbullar med hackade nötter och pärlsocker.



Vaniljsnurror.



Vaniljbullar med rivna älpplen.



Kanelbullar.



Snickerskakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback