Paradise Hotel



Jag har blivit fast! Och det är inte första gången! Det har varit likadant varenda jävla gång jag börjat kolla på detta programmet! ;)

Missade lite att Paradise Hotel skulle visas denna gången, och sen har det inte blivit av att jag kollat på ett enda avsnitt på tv.. Haft fullt upp med annat och lite glömt bort det. MEN! Började kolla lite på Tv6 Play i Måndags och sen va jag helt fast! Det är ju så sjukt roligt! Tror det var Petra Schöniger som planterade idén i mitt huvud när vi va hos henne.. Pratade lite om Paradise då. Tack för det! haha..
I måndags tittade jag på 10 avsnitt(!) och i tisdags 10 avsnitt(!) och igår låg jag halva natten i sängen och tittade på 13 avsnitt!.. Idag har jag kollat lite med, så nu är det bara tre avsnitt kvar av de 40 som visades att titta på.. Lite tråkigt.. :/ Igårkväll låg jag och asgarvade för mig själv. Han Pontus som är med är ju helt crazy. Han kan ju inte vara på riktigt!? Vilken människa! Sjukt roligt är det iallafall.

Det har varit så varje gång jag börjat kolla på en serie som redan har visats och har massa avsnitt att kolla på så har jag blivit helt fast. Jag kan ligga timme efter timme efter timme och titta. Och sen är det så tråkigt när det är slut. Då känns det lite som: -Jaha, det var det. Massor av timmar som jag aldrig kommer få tillbaka och vad har jag fått ut av det?.. Ingenting. :P

Sist när jag fastnade för en serie var för Weeds. Men det var både jag och Kim, både bra och inte när man är två som tittar. Man kan diskutera och prata om det med varandra, men man kan inte titta när man själv vill utan det måste passa båda. Som tur var började vi titta i Egypten, och sen fortsatte vi hemma i mellandagarna när båda var lediga. 5 säsonger tittade vi på på bara några dagar! ;) Helt sjukt! haha... Men det är också en serie som jag gillar väldigt mycket!




Andra serier som jag sträcktittat på är The O.C, One Tree Hill & Prison Break. Mkt bra alla tre! :)

   
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahahah!!! ;-) Asbra ju!

2010-02-12 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback