Måndag.

Gick precis upp till mig från Emelie. Gud vad jobbigt! :P va helt slut nu när jag kom in. Det har snöat nästan hela dagen idag också.. Vägarna är ganska svåra att ta sig fram på, känns lite farligt att gå på vägen i uppförsbacken, även om mman går så långt ut i kanten som man kan! Och trottoarerna finns inte ens, där ligger tp 1 meter snö. Om inte mer.

Sista biten på backen ner från Emelie.


Backen upp från korsningen. Trottoarerna är borta..


Jag superfräsch! :)


Men det var skönt med frisk luft! Ska nog ta en promenad lite senare sen också, nu ska jag mysa ner mig i sängen med min bok. Den är superspännande. Kanske ska göra en kopp te också. ;)

Emelie bjöd på Hamburgare & Pommes idag. Smaskigt! Busade lite med Casper, han bara växer & växer känns det som. Börjar bli en jäkel på att ta sig fram nu iaf! ;)

Glad Casper.


Arg Casper.


Lite mitt i mellan. :P






Igår var bilen lika insnöad som i Lördags. Vägarna var knappt plogade, och det var inte alls smidigt att ta sig fram! Trots det hade jag ingen större lust att bara sitta hemma. Kim åkte iväg vid 10 och skulle ploga, och var inte hemma förräns 22 igårkväll. Jag åkte till Petra & Hugobus en sväng. Vi fikade lite, va ute och skottade snö, tjötade och lagade lite middag. Makaroner & Köttbullar. Så himlans gott! och smidigt!

Sen var jag förbi Pernilla & tjötade lite med henne & Carina innan Carina skulle bege sig hem till Skåne igen. 6,5 timmar hade de visst tagit att köra.. Usch! Glad att man inte ska åka någon längre sträcka iallafall!...

Hugo är duktig & hjälper till.


Petra kämpar på.


Ser lite jobbigt ut gumman.. :)


Petra.


Jag.


Hugo har tagit en paus. :)


Petra & Jag. Lika sexiga båda två. :P


En liten puss.


När vi kom inne satte hugo sig tillrätta i soffan med fötterna på bordet. Sötnos. :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback