Lördag & Söndag.

I Lördags fortsatte jag att städa och fixa lite, sedan va jag på Ica Maxi och handlade mat till kvällen. Kim hade ju bjudit hem lite folk på middag först, och sen fest. Anders & Robert kom hit fråb Varberg, mycket trevligt! Vi va väl 10 st som träffades innan och käkade, maten blev kanongod! ;)

Jag lagade stekt fläskfilé och stekt ört/vitlöksmarinerad fläskytterfilé med ugnsbakade potatishalvor, bearneisesås och pepparsås. Till det var det baguetter, tomat & mozzarella och rödlök och en jättegod sallad med olika sallader, gurka, avocado, mandarinklyftor, fetaost, cashewnötter, rivna morötter och paprika. Smaskens! Trodde aldrig jag skulle hinna färdigt i tid, men som tur var så var gästerna lite sena så det var helt lugnt! ;)

Lite senare kom lite fler folk. Vi tjatade, lyssnade på musik & hade väldigt trevligt.

Robert från Varberg visade sig även ha en dold talang som jag inte hade en aning om! Han är jätteduktig på att sjunga! En stor eloge till dig Robert för att du sjöng så fint för oss även här under kvällen! ;)

Lyssna på Robert här: http://www.youtube.com/watch?v=EFIdjcflU8k


































I Söndags bara slappade vi hela dagen.. nästan iallafall! Vi skulle åka och käka pizza vid typ 12.30 men det va ju knappt en enda pizzeria öppen i varken Norrahammar eller Hovslätt. Mycket märkligt! De brukar ju öppna vid tolv! Vi tänkte vi skulle käka där, så därför åkte vi till till Happy Time. Stängt! Verona. Stängt! Fick bli Santorin. Lite dyrare där, men det var väldigt gott!

När vi kom hem städade vi undan det sista och skurade golven, sen låg jag i soffan heeeela kvällen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback