Lördag 13/2

Igår var jag med Petra på Buggtävling i Nybro. Calmarebuggen. Hon & Gustav tävlade i DM Småland/Blekinge. De var superduktiga och slutade på en 4:e plats av 26 tävlande. STORT GRATTIS TILL ER!!

Vi åkte från Eurostop redan vid 07.15 och va väl tillbaka där vid 20-tiden så det var en lång dag, men jag hade mycket trevligt! Lite jobbigt att sitta stilla så länge, men jag rörde på mig emellanåt så gott jag kunde.. ;) Börjar ju känna av att magen växer mer och mer nu.. :P

Petra innan tävlingen.


Gustav innan tävlingen.


Ingång till invigningen.


Invigning av alla dansarna.


Nationalsången.


Gustav & Petra dansar.


Precis efter finaldanseen.





Prisutdelning. 1:a Mattias & Matilda JSDK. 3:a Josefine & Simon JSDK.


Gustav & Petra.



När vi kom hem åkte jag förbi Taberg och kollade på Kims nya crossbuss. Den var superfin! Tror att det kommer bli superbra!

Sen åkte jag till Petra en liten sväng till. Hon fick mina filmer och kort som jag tagit under dagen. Perfekt med en egen fotograf! haha..

När jag kom hem kände jag mig lite trött och hängig, så jag slängde mig direkt i sängen o så kollade jag på de 3 sista avsnitten av Paradise Hotel. Spännande. Men jag trodde faktiskt inte att Jackie skulle vinna. Men man vet ju aldrig vad som händer i de där serierna.. ;) tror tv är med och styr ganska mycket över vilka som ska vara kvar osv. De ger ju vissa uppdrag och fördelar till en del personer, klart att de vill ha många tittare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback