Jag vill ha Värme Nuuuu!

Lite bilder från förra våren & sommarens höjdpunkter. Gud vad jag längtar efter värme!!!

Vårmys vid Tahe med Sara & Tesan. Kaffe, Wienerbröd och jordgubbar fanns i picnickorgen.



Vårens höjdpunkt. Tabergsmilen. Får se om jag kan gå med hela vägen i år. :)


Underbar semester i Turkiet med Petra & Heléne.


Blev överaskad av min kära Pilutta & Tesan med en superpicnic.


Mys på Pernillas altan en fin solig dag.


Och gottebuffén vi dukade upp hemma hos Pernilla.


Julia & jag är ute och fiskar.


Vårfiske i Ekornahult. Julia, Mamma & Jimmy.


Julia & Jag.


Grillning i Wallins stuga.


Båtutflykt.


Diggiloo på Hooks Herrgård.


Bad & Sol på Öland.


Slapparkväll på Öland.


Sol & bad på Öland.


Party med min älskade Tesan.


Jag & Jessicamys på Piren.


Mysig kväll på Piren.


Midsommar med underbara vännerna!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill med ha sommar nu! Eller vår åtminstonne=)

2010-02-22 @ 23:34:24
URL: http://jeeessssica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback