Hoppkuddeland.

Idag var jag med mamma, Julia & Julias kompis Linda på hoppkuddeland. Det är varje sportlov inne i idrottshuset, jättekul grej för barnen. ;) och oss vuxna med iofs. haha.. jag & mamma satt och tjötade lite och fikade och hade trevligt.

Kommer ihåg att det fanns när vi var mindre också, så det har nog funnits några år..













När jag kom hem åkte jag till Emelie & Casper en sväng och hälsade på. Alex va där också, alltid trevligt att tjöta lite. Sen åkte jag och handlade, hem och lagade mat och myste ner mig i soffan framför en film.. Och nu ska vi krypa ner i sängen. 

Julia kommer tidigt imån bitti, redan 6-6.30 så då måste jag vara uppe. Hon ska stanna hela dagen, får se vad vi hittar på för trevligt, men något roligt blir det nog! ;)

Sov så gott! Puss* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback