FREDAG 5/2



I fredags fick jag blommor av min älskling! Det va ganska längesen så jag blev jätteglad! Och han hade valt dem helt själv! :P Sötnöt!

Vad gjorde jag mer.. Städade! haha. tycker att jag städar jämt och ständigt! Alltid är det något som måste göras eller tvätt som ska tvättas och vikas, disk som ska plockas i, mat som ska lagas eller dammråttor som måste dammsugas! Fast det är otroligt skönt att ha flyttat till en helt ny lägenhet där allt var rent från början och jag vet att det bara är vår egen skit som måste städas!

På kvällen kom Petra & Hugobus hit och vi lagade lite mat och kollade på Lets Dance. Kim & Jonsson höll på med ljudet och högtalarna inför lördagen. Vi gjorde hemmagjord kebab i pitabröd. Skitgott verkligen! Va längesen jag åt det nu, men det va jättegott. Va ju helt såld på taccos ett tag, men ända sedan jag blev gravid så har jag inte gillat det särskilt mycket. Vet inte varför, bara att det inte är lika gott som det va innan.. Mår nästan lite illa av det. Sist vi åt kunde jag knappt äta någonting. Mycket konstigt.. men det var ju ett tag sedan nu, så får väl testa det snart igen, för det känns som det skulle vara väldigt gott när jag tänker på det..

Lite bilder från i fredags:

Hugo tyckte om maten. ;)


Kebab i pitabröd.


Kim & Hugo busade.


Hugo provade barnvagnen, och tror den fick godkänt för han gillade att sitta i den! ;)


Kim & Hugo.


Hugo blev trött och somnade i soffan. Myspys <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback