Fredag 12/2



I Fredags träffade jag Petra & Hugobus en sväng. Mkt trevligt som vanligt. Vi käkade lite lunch från McDonalds, tjötade lite och busade lite. =) Blev så glad för Big Tasty har kommit tillbaka nu. Älskar den hamburgaren! Det är typ den enda som jag äter, den är supergod! Fattar inte varför de inte alltid kan ha den!?!

Hugobus.


Fina Petra.


Mmm. MceDonkan.


Hugo har fotat.. hihi.


Hugo & Jag.





Senare på kvällen hade jag & Kim lite fredagsmys med räkmackor! Smaskigt! Vi la oss i soffan och skulle kolla på film. Satte på Triangle. Kim somnade efter typ 10 min så jag fick titta själv.. :/ Lite jobbigt för det var en skräck/thriller, och jag kan inte se de längre. Får ju massa mardrömmar och så hjälper det ju inte att jag är jättemörkrädd. Men, det var spännande så jag var bara tvungen att titta färdigt! :P Bäddade ner mig helt under filten så bara huvudet stack upp o så låg jag blixtstilla ända tills den var slut..





Tog lite kort på magen också. Shit vad den växer! Fast nu tog jag iofs på kvällen, brukar ta på morgonen annars.. då kanske den e lite mindre. Känns iallafall så.. :P

Vecka 21 + 4 dagar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback