...

Jävlar vad det har snöat inatt! Jag som hoppas på att snön ska försvinna.. :/ fortsätter de i denna takten så kommer de väl ligga kvar ändå tills påsk. Hoppas INTE!

Åkte en sväng till Slottskyrkogården innan, tänkte bjuda på lite fika, men när jag kom dit fanns det ingen där.. Gunda hade begravning och Magnus va på maskinmässa så jag lämnade fikat, skrev en lapp o så fick jag åka hem igen. Men jag ringde o Pratade med Magnus och jag ska se om någon dag nästa vecka passar bättre. Får planera in så de verkligen är där. Tänkte jag skulle ringa innan idag, men trodde inte de behövdes. Även Gunda ringde upp mig och tackade för fikat, hon tyckte det va väldigt synd att hon missat mig. Hon ville ju se hur magen har växt o sådär.. ;)

Sen ringde mamma så jag följde med henne och handlade lite. Va på a6 och hämtade telefonen och så gick vi en sväng på IKEA. Illtid lika trevligt! Köpte lite ljus o sånt där som behövs i detta tråkiga vädret! Hann även med en sväng till Rusta..

Nu ska jag försöka ta tag i tvätten. om jag orkar.. eller så kanske de blir lite mys i soffan med en film och en kopp te!? De lät ganska skönt.. haha..

Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback