Dålig uppdatering..

Har varit lite dålig på att skriva, men ska försöka summera vad som hänt under förra veckan.

MÅNDAG.
Jobbade i Skövde med lite arkivering. Pernilla och jag åt lunch på Thai House och hamnade i paltkoma. haha..

TISDAG.
Va på Informations/föräldraträff på Försäkringskassan och lyssnade på massa information om Föräldrapenning, Havandeskapspenning´mm. Hade redan läst allt så de va inget nytt, men alltid bra med en summering..
Träffade på Jonas med sambo, en gammal arbetskamrat från Östra som också ska ha barn i Juni. Grattis! =)
Handlade på Maxi. Hämtade Barnvagnen och satte ihop den. Jättefin va den! Så nu står den i Tvrummet där nere och väntar på att få användas om sisådär 20 veckor.. =)

ONSDAG.
Jobbde i Skövde med Pernilla. Sov över där eftersom vi skulle jobba torsdag också. Snöade jättemkt på kvällen/natten! Vi hade hur mysigt som helst bara jag och Pilutta. Åt middag på Mango. Så supergott var det! och billigt. Ett jättemysigt ställe. Och vi fick V.I.P bord där. haha. Ett eget bord en trappa upp med utsikt över restaurangen. Efter det cruisade (haha!) vi runt lite i skövde. va uppe på Billingehus och tittade på utsikten och pulsade runt i snön.. =)


Pernilla dricker rötjut på kontoret.


Pilutta på Mango.


Jag & Pernilla.


Vårt tjusiga V.I.P bord!

 
Utsikten över restaurangen.


Jag håller mig till Cola.

 
Pilutta med den underbara maten.


Mmm, smaskigt!

 
Grilltallrik med oxfilé, kalkonfilé och fläskfilé.


Pernilla utanför.

 
Pilutta & Jag <3.


Ska kolla in utsikten.

 
Lite snö att pulsa i..


haha..

 
Pernilla med utsikt över Skövde.


Utsikten.

TORSDAG.
Jobbade i Skövde. Fast jag va ganska trött, så det blev inte jättemycket jobb.. ;)
Kom hem ganska sent som vanligt när vi är där..

FREDAG.
Va på a6 med Emelie och Casper en sväng. Köpte 2st stickade koftor på BikBok och ett par svarta mammaleggings på H&M. 
Betalade räkningar. Finns det något tråkigare? Pengarna bara försvinner... :/
Träffade Jessica på kvällen och hade myspys. Så roligt, för vi har nog inte träffats sen i Nov eller nåt. Hade inte sett hennes nya lägenhet, den va jättefin. Vi åt gott och skulle spela Buzz, men tyvärr fattades en scartomvandlare?! eller vad de heter, så de gick inte få någon färg på de så de blev inget Buzz. :( Fast kanske lika bra de, för hon vinner ju alltid över mig.. haha. Vi tittade på Lets Dance istället. 
Hämtade Kim hos Heléne och åkte hem, duschade och somnade som en stock. ;)

LÖRDAG.
Jossan kom vid 9 och vi åkte in till stan för att gå på Loppis. Gjorde några fynd! ;) Va en sväng på Stallkvarn och tittade, de har så himla mycket fina grejor där, men löpte tyvärr ingenting denna gången. Men roligt att gå där inne o kika, har inte varit där på många många år!
Åkte hem till Ekornahult och tvättade bilen, sen lagade mamma middag till oss. Min favorit - Stuvade makaroner med Vaggeryds shark falukorv. Såå gott! Kollade också på gamla filmer från 2006. På Julia när hon va liten, så otroligt söt! och filmer från Julafton 06, älskar att se gamla filmer och kort! 
Sen åkte jag hem, städade lite, Kim och Jocke spelade tv spel, Heléne och hugo kom förbi en sväng och sen somnade jag & Kim i soffan framför Sherlock Holmes. Den verkade bra, så får titta på den någon annan kväll.. ;)


 
Julia i Ekornahult.


Julia har tappat en tand.


Julia tvättar sin spark.


Pärlan efter tvätt.


Jossan vid torpet.


Jag i snön.





Systra mi..


Jossan & Jag.


Julia har skrivit på kylskåpet. J står för Johnny, Johanna, Josefine,
Jimmy & Julia. P står för pappa och M för mamma. Så söt!




Kim & Hugo spelar tv spel.


SÖNDAG.
Va på Husvisning i Taberg. Inget att ha...
Va på Ikea och köpte gardiner till köket. Blev hur fint som helst! ;) Känns mycket mer hemtrevligt där nu och gardinerna ger rummet mycket mer värme!



Så.. Det va den veckan! =)

 Ny vecka, nya tag! haha.. Puss & kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback