Barnvakt

Igår var jag barnvakt åt Niklas & Isabelles lilla Nova. Hon är ju så otroligt go! Vi hade jättemysigt ihop hela dagen!

Först bakade jag en kladdkaka med vispad grädde till som jag skulle bjuda på på jobbet. Sen klädde vi på oss massa för det va jättekallt ute, och blåste ganska mycket vid vättern, och så tog vi en långpromenad. :) Gick till Slottskyrkogården där det blev storfika, för jag var inte den enda som bjöd på fika. men gott var det! Nova somnade i vagnen och sov under hela besöket så jag kunde sitta jättelänge och prata med mina kära arbetskamrater. Himla mysigt! Det var längesen vi sågs nu!

Magnus.


Gunda.


Massa fika. :)


Efter det tog vi en sväng på stan. Jag gjorde några fynd på gina Tricot. Som vanligt så fort man stegar in i den affären finns det ju något man gillar och vill ha. ;)
Sen gick vi hem och Sara kom på lite kaffe och lite bus med Nova.








Väldigt smidigt att bo i mitt inne i stan. Man kan bara gå utanför dörren o så finns allt där. fast ändå skulle jag inte vilja det.. Ett tag kunde jag tänka mig att flytta in till stan, men jag har nog aldrig varit en "stadsmänniska" så jag trivs ganska bra en bit utanför. kanske för att jag är uppväxt på landet ;).

På eftermiddagen så åkte jag & Sara till Emelie och Casper en sväng och fikade ännu mer.  Alltid trevligt. Casper är så otroligt go han med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback