Bambuskott.

Min nya passion i matväg. Bambuskott. Mmmm vad gott det är! Stekta i wok. Lite samma konsistens som stekta champinjoner tycker jag, fast mycket mycket godare.



Hmm. Undra om det bara är just nu jag tycker så.. Har ju kunnat äta det innan, men aldrig tyckt att det är så gott.. Andra saker som jag kan bli väldigt sugen på bara sådär är apelsiner. Nyttigt och bra! och delikatobollar. Inte lika nyttigt.. :P fast det är bara om jag är någonstans där de säljer det. typ IKEA. Jag köper inte hem det och har hemma.. Som tur är.. haha. Apelsiner har jag en hel påse i kylen. De måste vara kalla, annars är det inte gott..

Va en sväng på a6 innan. Köpte en sportbh som var leopardmönstrad på H&M och en svart/vit randig tröja på BikBok. Väldigt nöjd med mina fynd!

Ikväll tänkta jag att jag ska försöka komma i säng hyfsat tidigt. Ska lägga mig och läsa lite skvaller i NU! SÄngen är alldeles nybäddad och sovrummet vädrat, och lägenheten är nystädad och dammad. Skönt! Bara att bädda ner mig och slappna av..

Får se om bebis sätter igång och sprattlar när jag väl har lagt mig.. Brukar ju göra det så jag skulle inte bli förvånad! Den är som piggast där inne när jag ska sova. Lite mysigt ändå, jag kan för det mesta sova gott iaf!

Mitt fina örngott jag köpt till bebisen.


Vår goa säng.



Sov Gott Allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback