Babysim.

Idag va jag och badade med Emelie & Casper på rosenlund. På babysim. Jättemysigt! Sara va också med, fast på land. Det va massa bebisar där, tror aldrig jag har sett så många bebisar på samma ställe innan.. ;) hihi. Casper älskade att vara i vattnet. Han var den som plaskade mest, nästan hela tiden.

Jag ska absolut gå med våran bebis på babysim sen. Tror det är väldigt bra att lära barnet tidigt att inte vara rädd för vatten och sen har man kul tillsammans samtidigt som man får en nära relation på ett annat sätt.


















Efter badet var vi och åt lunch på RacketCenter. Visste inte ens att de hade dagens.. men det var väldigt trevligt där. På kvällarna och helgerna va de visst lite mer folk, nu på lunchen va det ganska tomt. Åt panerad spätta med kokt potatis och remouladsås. Mycket smaskigt! Träffade även på Emmy, som jobbar där. Det har hon visst gjort lite över ett år(!). Väldigt trevligt att se henne igen, det va ju ett tag sedan. Efter gymnasiet har vi knappt setts alls. Vi som umgicks så mycket innan. ;) Det var inte alltför längesen jag och Jessica kollade på en gammal videofilm som jag filmade hemma hos Emmy en gång. Haha. Måste vatt sommaren mellan nian och gymnasiet. Jag o Jessica o Emmy o Sara o Malin o Frida hade tjejkväll och lagade mat o dansade o flummade o fulade oss. Riktigt roligt att titta på! Den får vi ta fram när vi blir gamla.

Nu ska jag försöka krypa ner i sängen. Och hoppas att jag kommer upp i skaplig tid imån. Måste storstäda lite här hemma. På kvällen kommer nog Petra och Hugobus. Så ska vi laga mat och kolla på Lets Dance och på lördag ska Kim ha fest! Så igentligen är de ingen idé att städa förrän på söndag, men man vill ju alltid ha fint när folk kommer hit. Mycket märkligt. Men så är det väl alltid.. Fast jag vet att jag kommer att få städa på söndag också. Förhoppningsvis får jag lite hjälp av Kim och vännerna från Varberg som sover över. :P

Nattinatti. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback