Americas got talent..

Kollade precis på 2008 års final av Americas got talent. Det va 5 styckna kvar i finalen, och alla höll på med musik. Lite tråkigt för det är så många olika duktiga personer som är med. Lite roligare att kolla på folk som har andra talanger, det finns ju American Idol för de som sysslar med musik. Fast iofs, detta var ju inga idoler som de söker i det programmet. Mer musikal, opera och liknande. De va iallafall otroligt begåvade! Vinnaren Neal E. Boyd är en väldigt duktig operasångare iallafall!




Tidigare idag var jag en sväng hos Petra. Alltid lika trevligt att umgås med henne och Hugobus! ;) Det va längesen vi träffades bara hon och jag, så det  va väldigt mysigt! Det kanske var ca 3 veckor sedan.. Det är lång tid! Fast vi har ju setts sen dess förstås, men då har det alltid varit massa fler folk med, och det blir inte riktigt samma sak! ;) Vi fikade lite o tjötade o sådär. Myspys!




Imorgon tänkte jag åka förbi på jobbet en sväng med mina nybakta(!?) bullar! Räknas de som nybakta när de är 2 dagar gamla? haha..  Har inte varit där sen i december någon gång, så det är på tiden nu! ;)
Sedan ska jag hämta min mobil på a6 som har varit inlämnad på lagning och efter det måste jag hem och vika tvätt och städa lite..
Sen på Kvällen ska jag träffa Petra Schöniger. Det va typ 100 år sedan vi sågs känns det som så det ska bli väldigt trevligt! ;) Lite mys och massa tjöt! Vi har en hel del att prata ikapp!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback