Våra julklappar.

Tänkte lägga upp några kort på våra julklappar vi fick. Vi fick jättemånga fina julklappar i år! :) Tack så hemskt mycket allesammans! :)

Jag börjar med Ellies. Hon fick:

En jättefin röd åkpåse från sin farmor & farfar & farbror Adam.


Pekböcker med husdjur från sin Mormor.


Kläder från mig & Kim.


En jättefin sugleksak från sin morbror Johnny.


Och en okrossbar spegel också från sin morbror Johnny.


En lära-gå-stol från sin mormor & morfar.


En Hello Kitty lära-gå-vagn från mig.


Duplo lego från Pernilla, Niklas, Anthon, Jennifer & Tim. Och så har hon fått det fina stora fischer price gymet som hon älskar från dem också. Fast det fick hon i för tidig julklapp.


Jättefina fodrade jeans från Hugobus.


Set med tröja, byxor och munktröja från Gullan, Elin & Christer.


Mysset från mig och Kim.


En nalle från sin mormor.


En morgonrock från sin moster Julia.


Snuttefilt från min Kusin Timmy.


En Bobbycar från sin Pappa.



Och det här fick vi:

Jag fick ljuslyktor från svärföräldrarna.


Kim fick en blender från sina föräldrar.


Kim fick en wake-up light från Klas & Adam.


Kim & Jag fick dunkuddar från min bror Johnny.


Och så fick vi duntäcken från mamma & pappa.


Jag fick spetsgardiner ab tomten (mig själv). :)


Jag fick en jättefin sängkappa till vår säng av mamma och pappa.


jag fick ett underbart tårtfat från Pernilla, Niclas & barnen.


Jag fick ett överkast av Kim.


Jag fick härliga handdukar av min bror Jimmy.


Jag & Kim fick en medicinväska av min lillasyster Julia.


Kim fick påslakanset av mig.


Jag fick ett iphoneskal av Kim.


Kim fick en rakapparat av mig.


Och den bästa julklappen av allihop. Jag fick en resa till Paris av Kim. En weekend. Så underbart! Det blir till våren sen när det är lite varmare. En vårweekend i Paris! Helt underbart!


Sen vart det paketen från julklappslotteriet.

I Ekornahult fick Kim en vinflaska och en bricka och en vinöppnare.


Jag fick fylletornet och en flaska Kahlua. Men flaskan bytte jag bort mot de fina presentpaketet från Kahls som är på nästa bild!


I Taberg fick Kim en kudde.


 Och en av de paketen som jag köpt. Böjbara skärbrädor, osthyvel, skalare, måttsats och grytunderlägg med magnet.


Jag köpte paket, men eftersom jag inte var med och spelade (Kim åkte själv och jag & Ellie var kvar i Ekornahult) så blev det visst inga till mig.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback