Välling.

Ikväll somnade Ellie som en stock! (Det ska jag också göra snart! (: ) Hon fick välling så hon blev nog riktigt mätt och go. Och så har vi ju badat idag, och då blir vi alltid extra trötta både hon och jag!
Första gången hon dricker en hel flaska välling, men det gick ner hur lätt som helst! Lite reagerade hon nog för konsistensen är annorlunda men den smakar lite liknande. Kanske godare till och med?! Och så har hon ju fått välling och ersättning blandat några kvällar innan så det är ju inte helt nytt..
 
Ska bli spännande att se hur länge hon håller sig mätt nu innan hon vaknar och vill ha mer mat.. Hör att hon gnyr lite bortifrån sin säng, men hon drömmer nog bara! :)

Nu MÅSTE jag sova! Imån ska jag upp tidigt. Jag & Sara ska åka till ULLARED! Yes. Och shoppa ordentligt! :) Vi åker redan klockan 6.15 så det blir en tidig morgon. Ellie ska vara hos min mamma. Packar ner henne i pyjamasen imånbitti så kan hon sova vidare när vi åker så tidigt. Lilla stumpan! Har gjort iordning alla hennes saker och packat hennes väska så det är bara att ge sig iväg när vi vaknat och jag fixat till mig lite..

GODNATT!

Såhär gott sover hon nu min lilla plutta! Fast tutten har visst åkt ut nu, tog denna bilden precis när jag la henne i sin säng..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback